Czy chcesz zwiększyć swoją widoczność na Instagramie? Czy zależy Ci na przyciągnięciu uwagi swojej docelowej grupy odbiorców i budowaniu silnej społeczności online? Jeśli tak, to spotkanie z ekspertem jest idealne dla Ciebie!
W planie:
- Postęp Twoich prac na Instagramie: Przeanalizujemy Twoje konto i omówimy jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców, jak efektywnie wykorzystywać video na Instagramie.
- Analiza elementów konta: Opisy, Bio, publikacje, siatka konta, kolorystyka itp.
- 5 pomysłów na skuteczne rolki: zaplanujemy jak powinny wyglądać skuteczne rolki mówione i trendowe.
- Feedback na temat Twojego stylu na Instagramie, rady eksperta na temat skutecznego video.
Dla kogo są te warsztaty:
- Dla osób, które chcą się dowiedzieć jak pracować nad swoim kontem na Instagramie.
- Dla influencerów i osób prowadzących osobiste profile, które chcą rozwijać swoją markę osobistą.
- Dla przedsiębiorców i właścicieli małych firm, którzy chcą zwiększyć swoją obecność na Instagramie.
Informacje dodatkowe:
- Czas trwania: 1,5h
- Cena: 300 zł
- Data: do ustalenia
Liczba miejsc ograniczona.
Wszystkich zainteresowanych spotkaniem, prosimy o wiadomość na adres: k.skowronek@rezydencjahotel.pl
Rezerwacji swoich konsultacji można dokonać przez Spichlerz Rezydencji.
Audyt przeprowadzi:
Ewa Rogala
Dyrektor Generalny, Rezydencja Luxury Hotel****
Od kilkunastu lat bezpośrednio związana z marketingiem oraz kreowaniem strategii marki. Zaczynała od własnej firmy 20 lat temu, zajmując się realizacją pomysłów i strategii dla własnej firmy, odnosząc pierwsze sukcesy i zdobywając inspirujące doświadczenie, niezbędne w dalszej pracy.
Od 9 lat pełni funkcję Dyrektora Generalnego w Rezydencja Luxury Hotel**** gdzie odpowiada za zarządzanie, sprzedaż i marketing, w ostatnich latach już głównie online, dostosowując się do aktualnych trendów i zmieniającego się świata.
Dostrzega potencjał w skutecznej strategii marketingu internetowego, wykorzystując to w codziennej pracy dla Rezydencji Luxury Hotel oraz dla innych klientów z sektoru Horeca.
Kreuje pomysły na miarę tej konkretnej marki, prowadząc ją niezmiennie w górę po drabinie możliwości e-commerce i dostrzegając potencjał nie tylko w obiekcie, przede wszystkim w załodze.
Nie od dziś wiadomo, że markę tworzą ludzie!