Weź udział w merytoryczno-praktycznych warsztatach prowadzonych przez Ewę Rogala, Dyrektor Generalną Rezydencji Luxury Hotel. Dowiesz się, jak wykorzystać potencjał branży mediów społecznościowych dzięki darmowemu narzędziu CapCut do tworzenia kreatywnych wideo i budowania wizerunku własnej marki.
Dzięki warsztatom nauczysz się wykorzystywać trendy i tworzyć skuteczne, niepowtarzalne filmy, które będą sprzedawać Twoje produkty i usługi. Dowiesz się także, w jak prosty i efektowny sposób Instagram pomoże Ci wyróżnić Twoją markę i zbudować grono zaangażowanych odbiorców.
W planie:
- Podstawy video, teoria, przykłady, praktyka| 1h.
- Networking, czyli integrujące rozmowy przy lunchu | 1h.
- Warsztaty praktyczne z doświadczoną specjalistką od kreowania treści w social media | 2h.
- Podsumowanie warsztatów i prezentacja projektów | 1h.
Czego się nauczysz?
- ustawienia aplikacji, wgrywania filmów
- obsługi najważniejszych narzędzi i funkcji programu CapCut
- sprawnej pracy na osi czasu
- dodawania filtrów i przejść do klipów
- montażu krótkich rolek na Social Media
- dodawania animacji i efektów specjalnych
- synchronizacji ścieżki dźwiękowej z materiałem wideo
- poprawiania jakości gotowego nagrania pod kątem oświetlenia, kolorów i nasycenia
- dodawania napisów pod film
- profesjonalnych technik montażu
Informacje dodatkowe:
- Czas trwania: 10:00-15:00 - szkolenie obejmuje słodkie, słone przekąski, także przerwę na lunch i kawę.
- Cena: 370 zł
- Data: 04.06.2024r.
Zadanie dla uczestników przed warsztatami:
Nagraj 5 krótkich filmików o sobie lub własnej marce. Zapisz w swoim smartfonie kilka inspirujących postów/rolek z ulubionych kont na Instagramie, których estetyka Cię zachwyca.
Liczba miejsc ograniczona**
Możliwość rezerwacji przez naszą platformę Spichlerz Rezydencji
Wszystkich zainteresowanych spotkaniem, prosimy o wiadomość na adres: k.skowronek@rezydencjahotel.pl
Warsztaty to wszystko, co musisz wiedzieć o skutecznym wideomarketingu przekazane w skondensowanej i dostępnej dla każdego formie. Spotkaj się z nami w przepięknych wnętrzach Rezydencji Luxury Hotel i bądź na bieżąco z marketingiem XXI wieku.
Prowadzący:
Ewa Rogala
Dyrektor Generalny, Rezydencja Luxury Hotel****
Od kilkunastu lat bezpośrednio związana z marketingiem oraz kreowaniem strategii marki. Zaczynała od własnej firmy 20 lat temu, zajmując się realizacją pomysłów i strategii dla własnej firmy, odnosząc pierwsze sukcesy i zdobywając inspirujące doświadczenie, niezbędne w dalszej pracy.
Od 9 lat pełni funkcję Dyrektora Generalnego w Rezydencja Luxury Hotel**** gdzie odpowiada za zarządzanie, sprzedaż i marketing, w ostatnich latach już głównie online, dostosowując się do aktualnych trendów i zmieniającego się świata.
Dostrzega potencjał w skutecznej strategii marketingu internetowego, wykorzystując to w codziennej pracy dla Rezydencji Luxury Hotel oraz dla innych klientów z sektoru Horeca.
Kreuje pomysły na miarę tej konkretnej marki, prowadząc ją niezmiennie w górę po drabinie możliwości e-commerce i dostrzegając potencjał nie tylko w obiekcie, przede wszystkim w załodze.
Nie od dziś wiadomo, że markę tworzą ludzie!
** Minimalna liczba uczestników: 10 osób. W przypadku zebrania się mniejszej ilości osób, organizator zastrzega sobie prawo do przeniesienie warsztatów na inny termin.